سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲
۰ نفر

قدیم ترها که هنوز تعداد خودروها در شهرها اینطور سرسام‌آور نشده بود و اغلب مردم با دوچرخه رفت‌وآمد می‌کردند، متداول بود که دوچرخه سواران برای جلوگیری از سرقت‌های احتمالی، دوچرخه‌شان را به درخت کنار پیاده‌رو زنجیر می‌کردند.

بستن خودرو به درخت

به گزارش همشهری آنلاین، حالا در روزگاری که دوچرخه‌ها جای خود را به‌ خودروهایی با انواع دزدگیرها داده‌اند، انگلیسی‌ها از ترس دزدان خودروهای خود را به درخت می‌بندند. در واقع افزایش سرقت خودروهای گران در لندن باعث شده که مالکان آنها در بخش‌هایی از لندن، وسایل نقلیه‌شان را به درخت زنجیر کنند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 863759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    0 1
    کسی که بتواند دریب ماشین را باز کند وماشین را روشن کند لابد میتواند قفل زنجیر را هم باز کند ضمن اینکه پا را روی گاز میگذارد که نه تنها زنجیر بلکه درخت را هم با خود می برد یارو لند کروز ویا تویوتا و..... ایناست پرای که نیست که با نخ بسته میشه
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      0 0
      نه سید ، باز کردن در خودرو خیلی آسانتر از باز کردن برخی قفل هاست و حتی ممکن است شیشه را بشکند و در را باز کند ، ضمن اینکه هیچ دزدی دنبال جلب توجه یا سرقت ماجراجویانه نیست ، اینی که میگی پا رو گاز بگذارد ، همه متوجه حضور دزد می شوند و اینکه شما قطر این درخت را ببین ، مگر تراکتور است که بکند ، حالا کند راه بیفتند در خیابان و یک تنه بزرگ درخت پشتش آویزان ؟؟؟؟